Korlas – Ducati, Triumph Motorcycles, Italjet, Royal Alloy, Fantic Türkiye Resmi Distribütörü

DUCATI STREET FIGHTER V4 SP 2

Teknik Özellikler
Motor Tipi
Su/yağ soğutmalı 4 silindirli 4 zamanlı V motor
Çap
81 mm x 53,5 mm
Motor Hacmi
1103 cc
Motor Gücü
13.000 rpm 153 kW 208 HP
Maks. Tork
9.500 rpm 123 nm
Kompresyon Oranı
14.0 :1
Karışım Kontrolü
Elektronik yakıt enjeksiyonu
CO2 Emisyonu
178 g/km
Yakıt Tüketimi
7.6 l/100km
Emisyon
Euro 5
Teknik Özellikler
Ön Çatal / Süspansiyon
43 mm Öhlins NIX30 ayarlanabilir amortisör Öhlins Smart EC 2.0
Arka Çatal / Süspansiyon
Tamamen ayarlanabilir TTX36 amortisör Öhlins Smart EC 2.0
Tekerlek Arası Mesafe
1488 mm
Ön Jant Ebatı
3.50" x 17"
Arka Jant Ebatı
6" x 17"
Ön Lastik
120/70R 17 Pirelli Diablo Rosso IV Corsa
Arka Lastik
200/60R 17 Pirelli Diablo Rosso IV Corsa
Ön Fren
330 mm çift diskli fren, radyal Brembo Monobloc Stylema R 4 pistonlu kaliper
Arka Fren
245 mm çapında tek diskli fren, Brembo 2 pistonlu kaliper
ABS
Var
Teknik Özellikler
Sele Yüksekliği
845 mm
Depo Kapasitesi
16.5 L
Kuru Ağırlık
177 kg
Streetfighter V4 SP 2 İle Keşfedin.

Genel Bakış

Fren bölümü, pistte çok sayıda tur sonrasında kol hareketinin stabilitesini artıran, havalandırma delikleriyle donatılmış yarıştan türetilmiş pistonlara sahip yeni Brembo Stylema R® monoblok kaliperlerle birleştirilmiş ön tarafta iki adet 13 inç çapında Brembo diskten oluşur. Streetfighter V4 S gibi SP2 versiyonu da Öhlins NIX-30 çatal, Öhlins TTX36 arka amortisör ve olay tabanlı işletim sistemine sahip ikinci nesil Öhlins Smart EC 2.0 sistemi tarafından kontrol edilen Öhlins direksiyon amortisörü ile donatılmıştır.

Teknik Özellikler

Streetfighter V4, 1.103 cc Desmosedici Stradale motorla donatılmıştır. Bu konfigürasyonda 90° V4, 13.000 devir/dakikada 208 bg güç sağlar; bu, naked bir motor için yüksek düzeyde bir güçtür ve segmentinde rakipsizdir. Streetfighter V4 SP2'nin 90° V4'ü kütük alüminyumdan yapılmış 9 diskli STM EVO-SBK kuru kavramayı kullanır. Streetfighter V4 S'in yağ banyolu kavramasıyla karşılaştırıldığında, motosikletin pistte aşırı kullanımında kuru kavrama, en agresif vites küçültmelerde bile daha etkili bir kaydırma fonksiyonunu garanti eder.

Detaylar

MotoGP ve SBK Şampiyonalarının sezon öncesi testlerinde kullanılan Ducati Corse motosikletlerinden ilham alındı. Üst yapıların mat siyahı, jantların ve kanatların mat karbon kaplamasıyla birleştiğinde, parlak kırmızı vurgularla ve radyatörlerin yan kapaklarında da bulunan açık fırçalanmış alüminyum deponun parlaklığıyla kontrast oluşturuyor. Sele "V4 SP2" logosuyla kişiselleştirilirken, karbon kanatlar da resmi Panigale V4 R SBK'da da görülen İtalyan bayrağıyla süslendi.

Renk Seçenekleri

Scroll to Top