Korlas – Ducati, Triumph Motorcycles, Italjet, Royal Alloy, Fantic Türkiye Resmi Distribütörü

DUCATI PANIGALE V4 R

Teknik Özellikler
Motor Tipi
Su/yağ soğutmalı 4 silindirli 4 zamanlı V motor
Çap
81 mm x 48,4 mm
Motor Hacmi
998 cc
Motor Gücü
15.500 rpm 160.4 kW 218 HP
Maks. Tork
12.000 rpm 111.3 nm
Kompresyon Oranı
14.0 :1
Karışım Kontrolü
Elektronik yakıt enjeksiyonu
CO2 Emisyonu
169.4 g/km
Yakıt Tüketimi
7.3 l/100km
Emisyon
Euro 5
Teknik Özellikler
Ön Çatal / Süspansiyon
Tamamen ayarlanabilir 43 mm Öhlins NPX25/30 Amortisör
Arka Çatal / Süspansiyon
Tamamen ayarlanabilir Öhlins TTX36 amortisör
Tekerlek Arası Mesafe
1471 mm
Ön Jant Ebatı
3.50" x 17"
Arka Jant Ebatı
6.00" x 17"
Ön Lastik
120/70R 17 Pirelli Diablo Supercorsa
Arka Lastik
200/60R 17 Pirelli Diablo Supercorsa
Ön Fren
330 mm çift diskli fren, radyal Brembo Monobloc Stylema 4 pistonlu kaliper
Arka Fren
245 mm çapında tek diskli fren, 2 pistonlu kaliper
ABS
Var
Teknik Özellikler
Sele Yüksekliği
850 mm
Depo Kapasitesi
17 L
Kuru Ağırlık
172 kg
Panigale V4 R ile Keşfedin.

Genel Bakış

Panigale V4 R'nin devre kullanımında daha büyük etkinliği, Panigale V4 '22 ve '23'te halihazırda sunulan tüm elektronik gelişmelerin benimsenmesi ve yeni “Track Evo” Güç Modlarının genişletilmesi ve geliştirilmesi sayesinde elde edilmiştir. gösterge tablosunda görüntülenmesi, her bir vitese özel kalibrasyonlu motor haritaları, Ducati Çekiş Kontrolü ve Ride By Wire sisteminde iyileştirmeler ve ayrıca DQS ve soğutma için yeni strateji olan Motor Freni Kontrolü EVO 2 stratejisinin benimsenmesi fan kontrolü güncellemesi.

Teknik Özellikler

Panigale V4 R'nin kalbi, altıncı viteste maksimum 16.500 rpm motor devrine (diğer oranlarda 16.000) ulaşabilen ve 15.500 rpm'de 218 hp maksimum güç üretebilen yeni 998 cc Desmosedici Stradale R'dir ( Euro-5 uyumlu*), aynı deplasmana sahip süper spor motosikletlerin panoramasındaki mutlak referans değerleri.

Detaylar

Panigale V4 R'yi daha da güzelleştirmek için, ön ve arka çamurluklardan çerçeve, salınım kolu, zincir dişlisi ve karter korumalarına kadar üst yapılar için bir veya daha fazla karbon fiber bileşenin benimsenmesi ve hatta kanallar gibi ayrıntılara gelinmesi de mümkündür. Pistteki performansı artıran ve frenlemeyi daha verimli ve tutarlı hale getiren ön frenlerin soğutulması için.

Renk Seçenekleri

Scroll to Top