Korlas – Ducati, Triumph Motorcycles, Italjet, Royal Alloy, Fantic Türkiye Resmi Distribütörü

TRIUMPH SPEED 400

Teknik Özellikler
Motor Tipi
Su/yağ soğutmalı tek silindirli, 4valf, DOHC
Çap
89.0 mm x 64.0 mm
Motor Hacmi
398.15 cc
Motor Gücü
8.000 rpm 29.4 kW 39.4 HP
Maks. Tork
6.500 rpm 37.5 Nm
Kompresyon Oranı
12:1
CO2 Emisyonu
83.8 g/km
Yakıt Tüketimi
3.5L l/100km
Emisyon
Euro 5
Teknik Özellikler
Ön Çatal / Süspansiyon
Ters konumlandırılmış 43 mm ön süspansiyon
Arka Çatal / Süspansiyon
Ön yük ayarlı arka süspansiyon
Tekerlek Arası Mesafe
1418 mm
Ön Jant Ebatı
3" x 17 "
Arka Jant Ebatı
4" x 17”
Ön Lastik
110/70R 17
Arka Lastik
150/60R 17
Ön Fren
300 mm çapında tek diskli fren, 4 pistonlu kaliper
Arka Fren
230 mm çapında tek diskli fren, tek pistonlu kaliper
ABS
Var
Teknik Özellikler
Sele Yüksekliği
790 mm
Depo Kapasitesi
13 L
Islak Ağırlık
170 kg
Speed 400 ile Keşfedin.

Genel Bakış

Hinckley, Birleşik Krallık'ta tasarlanan ve tasarlanan Speed ​​400, her Triumph modelinde olduğu gibi ayrıntılara aynı titizlikle dikkat edilerek üretildi. Bu çarpıcı motosiklet, zamana meydan okuyan tasarım DNA'sını çağdaş duruşla harmanlıyor. Kusursuz Triumph roadster silueti, özel olarak şekillendirilmiş yakıt deposu ve klasik motor profili, geçmişin efsanelerini yansıtıyor ve ayırt edici kanatlı silindir kafası, gizli sıvı soğutma, geleneksel egzoz başlık kelepçeleri ve çağdaş yukarıya doğru kıvrılmış susturucu gibi zarif ayrıntılarla, retro ve modern havanın çarpıcı karışımı.

Teknik Özellikler

Tamamen yeni yakıt enjeksiyonlu, 398cc tek silindirli motor, Triumph'un kendine özgü modern klasik tarzını son teknoloji mühendislikle birleştirerek sınıfını geride bırakan 40 PS güç ve 37,5 Nm maksimum torku çağrıştırıcı, zengin ve ayırt edici bir şekilde sunuyor. Öne çıkan teknik özellikler arasında dört valfli, DOHC silindir kapağı ve düşük hızda sürüş için ataleti optimize etmek amacıyla mükemmel şekilde ağırlıklandırılmış ve dengelenmiş bir krank mili yer alıyor.

Detaylar

Speed ​​400 her sürüşü iyileştirecek şekilde tasarlanmış teknolojiyle donatılmıştır. Tork destekli kavrama, dur/kalk sürüş sırasında kullanım kolaylığını ve sürücü konforunu artırmak ve uzun yolculuklarda yorgunluğu azaltmak için kol çabasını azaltan ustaca bir sistemdir. Ayrıca daha fazla performans ve gönül rahatlığı için arka tekerleğin atlamasını ve kilitlenmesini önlemeye yardımcı olur. ABS güvenli frenleme sağlarken, değiştirilebilir çekiş kontrolü gevşek yüzeylerde sürüş sırasında veya yalnızca sürücünün tercihine göre devre dışı bırakılabilir.

Renk Seçenekleri

Scroll to Top